Lifecell, український оператор мобільного зв'язку, зіткнувся з негативною реакцією клієнтів через істотне підвищення цін на деякі зі своїх послуг. Українці висловлюють своє невдоволення, одна жінка поділилася своїм досвідом на сторінці компанії у Facebook.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЗгідно зі скаргою, вартість тарифу «Гаджет-роутер» було підвищено на 170 гривень, з 380 до 550 гривень. Абонентка повідомила, що її не повідомили про підвищення цін, і, заплативши стару ціну в 380 гривень, вона втратила інтернет-послуги всього через тиждень.
У відповідь Lifecell пояснив, що підвищення цін відображає зростання вартості послуг, заявивши, що це необхідно для підтримки і підвищення якості обслуговування, включно з удосконаленням мережі та технологій.
Компанія підкреслила свою прихильність забезпеченню стабільного і надійного зв'язку навіть у складних умовах.
Однак клієнта це пояснення не переконало, він вказав, що якість обслуговування не виправдовує підвищення цін. Вона розкритикувала оператора за ненадійне обслуговування, особливо в періоди перебоїв з електроенергією, і заявила, що більше не користуватиметься послугами Lifecell через невідповідність вартості та якості.
Нагадаємо, тарифи на газ та електроенергію з 1 травня: які суми будуть у платіжках за куб і кіловат
Раніше «hyser» повідомляв, 750 гривень на місяць: Київстар приголомшив новими тарифами
Як повідомляв «hyser», з 1 квітня "Ощадбанк" здиратиме величезні гроші з власників карток: нові брутальні тарифи